tisdag 30 april 2013

Kul i inkorgen

Idag är det Valborgsmässoafton, trevligt! Om man inte vaknar med ett migränanfall.......fast å andra sidan kanske det passar ganska bra för då har man som en egen eld inne i huvudet. Det är ungefär så det känns.


När jag orkade ta mig en titt i min inkommande mailkorg så hittade jag två stycken rec.böcker. Då kändes det med ens mycket bättre. Dessa två böcker låg där.

Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg

Fågelbarn av Christin Ljungqvist
Åh, vad härligt! Livet är böcker. Tack så mycket till förlaget Gilla Böcker :)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att "Vi är inte sådana som i slutet får varandra" är jättebra!

    SvaraRadera
  2. Vad bra. Jag ser fram mot att läsa den. Just nu är det bara så rörigt runt om kring så jag får inte riktigt tid och ro för att läsa som jag vill.......

    SvaraRadera