onsdag 24 november 2010

Ruggig



Idag är jag lite trött och ruggig, så mannen har fixat en brasa och jag har krupit upp i soffhörnet och myser lite :) Anledningen till tröttheten är att jag igår var i Ullared och det blev en låååång dag. Upp vid 4-tiden och så gå och stå hela dagen. Färden hem gick dessutom på glashala vägar eftersom det snöade hela dagen och sedan frös på framåt eftermiddagen. Ja det är inte kul! Men vi hade roligt, Marcus och jag :) Lite fynd gjorde vi också. Slutklämmen blev när vi kom hem och Marcus hade översvämning i sin källare och i Ramdala låg hela E22 under vatten så vi kunde inte köra in i "byn", snopet! Hahaha, det var bara att vända och köra "bakvägen" till vårt lilla hus som lyckligtvis inte har någon källare :) Men det känns ju inte drygt och tråkigt iallafall, när det händer saker. Idag ringde dessutom en vän som jag inte har haft kontakt med på länge och vi bestämde att träffas och ta en fika nästa vecka. Det ser jag fram emot!

Ha' det bra och ta det lugnt på vägarna........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar