tisdag 23 mars 2010

Händer och fötter

Idag har det varit full rulle igen..........trots att jag är så trött att jag knappt hänger ihop, suck. Huvudvärk i flera dagar nu.......Sjukgymnasten satte 19 nålar igår, fick ett par extra för han tyckte att jag såg hängig ut.....men det hjälpte inte så mycket. Åkte direkt hem och la mig och sov en timma. Men tillbaka till idag. Var hemma hos lilla mor och tittade till henne och den stackarn har väldig ont efter sin operation och är så trött. Fixade henne nå't att äta och lite kaffe iallafall. Hoppas det vänder fort, så hon slipper ligga hela dagarna, det är ju jobbigt det med. Konstigt att de skickar hem en nyopererad gammal människa samma dag som operationen, att ta hand om sig själv. Vilket samhälle vi lever i...........konstigt............Efter mitt besök hos lilla mor så rusade jag iväg till Linda som fixade mina naglar, de blev cerise, (ingen höjdarbild) är så nöjd, som alltid :) Därefter iväg till Långö och fotvård. Så nu är jag fin både om händer och fötter :) Nu kommer snart mannen hem från jobbet, då tittar vi på DH och sen natti, natti :)

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar